Eleccions al Consell Escolar

El proper dijous 25 de novembre se celebraran les eleccions per renovar els representants dels pares i mares de l’escola al consell escolar.

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres, i s’hi debat, avalua, analitza i pren decisions sobre els temes proposats pel titular del centre.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Des de l’AMPA volem fer una crida a la participació en aquesta votació, tant sigui encoratjant-vos a que hi presenteu la vostra candidatura com anant-hi a votar. Creiem que és una oportunitat de fer sentir la veu de les famílies i poder influir en el que passa a l’Escola.

,