Festes i Cultura

La Comissió de Festes i Cultura és l’encarregada de col.laborar amb l’escola a les principals festes que organitza.

A continuació un recull de les més destacades:

Fira de Santa Llúcia Col.laborem muntant una parada a la Fira en la que fem activitats perquè els nens es distreguin, una rifa per recollir diners per rehabilitar la Glorieta de l’Escola i estem a disposició dels pares per a qualsevol informació de l’AMPA que puguin necessitar.
Dia de la Pau Representem els pares a la Festa del dia de la Pau
Carnestoltes Col.laborem a la festa de carnestoltes en la que participen tots els nens de l’Escola.
Jornada de portes obertes Participem a les jornades de portes obertes facilitant información de l’AMPA tant a les famílies noves que vénen a conéixer l’Escola com a les que ja hi porten els seus fills.
Caramelles Organitzem la cantada de caramelles que fan cada any els nens de Primer de l’ Escola amb la col.laboració dels professors de música.
Diada de Sant Jordi Fomentem les tradicions i l’esperit de reciclatge a la Diada de Sant Jordi, amb un programa d’intercanvi de llibres.
Festa de Fi de Curs Col.laborem amb l’escola en la coordinació d’alguna de les activitats pensades pels nenes i organitzem un bar per donar esmorzar a tots els nens de l’Escola que participen a la festa.
Tallers lúdics per a Pares i Mares Cada any organitzem un taller per a fomentar la relació entre pares i mares de l’Escola.