Salut

Des de la Comissió de salut de l’AMPA, promovem activitats per millorar la salut i prevenir riscos dels alumnes.

Algunes de les activitats més destacades d’aquesta Comissió son:

• Cursos de suport vital bàsic:Curs suport vital basic

Impartim el curs de suport Vital Bàsic i Primers auxilis cada any als alumnes de 3er d’ESO i cada dos anys oferim un curs obert a les families.

Son cursos oficials del Consell Català de Ressuscitació, i impartits gràcies a l’equip sanitari de l’Hospital de la Vall d’Hebrón.

• Cursos d’higiene dental:Curs higiene dental

Cada any organitzem un curs d’higiene dental pels alumnes de 1er de primària, on se’ls ensenya com tenir una boca sana i neta.

•  Altres activitats:

Dia Europeu Aturada CardiacaTambé participem en iniciatives que poden ser d’utilitat per les families. Un exemple és l’adhesió de l’Ampa al Dia Europeu de Conscienciació de l’aturada cardiaca.