Servei psicopedagògic de l’escola

Aquest any la Clara Espelt i la Aina Barbolla no han pogut participar a les xerrades d’inici de curs degut al format que s’ha hagut de implementar per les mesures COVID. No obstant, volen presentar la tasca que desenvolupen dins l’escola i explicar-vos, a través d’un vídeo, què i com ho fan.

Al vídeo hi trobareu el detall dels diferents nivells d’intervenció que realitzen, com es reparteixen les diferents tasques i els canals que podeu utilitzar per contactar-hi.

Els llibres que es mencionen al vídeo són:

• Faber, A., Mazlish, E. “Cómo hablar para que sus hijos le escuchen y cómo escuchar para que sus hijos le hablen“. Editorial Medici, 1997.
  • Tolosa, M.H. “Els nostres conflictes de cada dia. Manual pràctic per a la gestió familiar diària.” Ediciones del Serbal, 2016.

Us recomanem que consulteu la entrada que hem realitzat al blog, on parlem de com gestionar les relacions i el conflicte a casa aplicant l’enfocament restauratiu.

Qualsevol dubte, aclariment o comentari el podeu adreçar directament a través del correu electrònic de la Clara Espelt.

, ,