Comunicació

El principal objectiu de la Comissió de Comunicació, és crear els millors canals de comunicació amb els pares i mares de l’escola, per assegurar que estiguin informats de totes les activitats i novetats de l’AMPA.

Els principals mitjans que utilitza per aconseguir-ho son:

Els butlletins:

Un e-mail informatiu en el que cada mes enviem a totes les famílies de l´escola un resum amb les principals novetats de l´escola i del CCAPAC. Podeu trobar en aquesta web a l´apartat de “butlletins” els últims que hem enviat.

La web:

On informem de què fem a cada una de les comissions de l’AMPA, dels projectes en els que col·laborem amb l’Escola, i tots els temes que considerem poden ser d’interès per als pares i mares.

La revista:

Cada any distribuïm a totes les families la revista de l’Escola, on apareixen no només les fotos dels alumnes de totes les classes, sino també un recull d’articles, entrevistes i fotografies que resumeixen el més destacat de l’any escolar.

Revista Escola

Conferències:

L’objectiu és organitzar conferències pels pares i mares de l’Escola que puguin ser d’interés per a millorar l’educació, convivència i formació dels nostres fills. Alguns exemples de les últimes conferències realitzades:

• Conferència El Dol i la Mort pels infantsConfeencia creixen be els nostres fills
  • Coaching: Creixen bé els nostres fills?