L’AMPA

En aquest espai hi trobareu tota la informació que fa referència a l’AMPA i les propostes d’activitats que organitzem. També volem que sigui un canal de comunicació entre els pares i l’Escola, i per tant, esperem la vostra participació tant comentant l’actualitat com proposant tot allò que penseu que pot ser positiu per l’Escola i els nostres fills.

Esperem que us sigui útil!

L’AMPA de l’Escola Sant Feliu es una associació formada per pares i mares de l’Escola Sant Feliu que de forma voluntària, col·laboren a millorar l’escola i a acostar la vida de l’escola a les famílies.

Què fem? Les mares i pares dels alumnes de l’Escola Parroquial Sant Feliu ens integrem en una Associació des d’on col·laborem en el dinamisme de l’escola amb diverses iniciatives i activitats. Per facilitar la participació ens organitzem en Comissions.
La Junta Les mares i pares dels alumnes de l’Escola Parroquial Sant Feliu ens integrem en una Associació des d’on col.laborem en el dinamisme de l’escola amb diverses iniciatives i activitats. L’organ rector de la Associació és la Junta, però per desenvolupar els diferents projectes i activitat, i per facilitar la participació ens organitzem en Comissions, obertes a la […]
Comissions Per poder desenvolupar la nostra tasca en dividim la feina en diferents comissions, dirigides pels membres de la Junta però obertes a qualsevol pare o mare que vulgui participar i col.laborar en les diferents activitats que realitzem.