Curs de Suport Vital Bàsic i de Primers Auxilis

09/05/2015 a les 9:00 – 13:00

Localització
Escola Sant Feliu

homologacio-DEALa Comissió de Salut de l’AMPA, amb la col·laboració de l’Escola i l’Equip de Suport Vital de l’Àrea General de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona, us ofereix participar en un curs de suport vital bàsic i de primers auxilis dirigit a mares, pares i familiars dels alumnes de l’Escola Sant Feliu.

Objectius del curs

Al finalitzar el curs l’assistent haurà de ser capaç d’identificar una pèrdua de consciència, una absència de respiració, una aturada cardiorrespiratòria, una asfíxia i ennuegament i altres situacions de risc vital i aplicar les tècniques i habilitats necessàries pel tractament d’aquestes emergències mèdiques així com conéixer els signes i símptomes d’un infart de miocardi i saber com s’ha actuar en aquesta situació per a sobreviure.

Contingut del curs i duració

Curs teòric-pràctic de 4h de duració. Recomanem que els assistents duguin roba còmoda per a les pràctiques.

Plaçes limitades a 16 alumnes, que s’adjudicaran per estricte ordre de sol.licitud.

Professorat

Instructors de l’Equip de Suport Vital de l´Àrea General de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona i del Consell Català de Ressuscitació.

Acreditació

Els cursos estan acreditats pel Consell Català de Ressuscitació Cardiopulmonar (CCR) i per l’European Resuscitacion Council.

Es donarà una certificació oficial a cada participant.

Preu

El cost del curs és de 10 €. Inclou gestió del certificat CCR, guia de suport vital bàsic i mascareta protectora de ventilació.

La col.laboració de l’Equip de Suport Vital Bàsic de l’Àrea General de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona és totalment desinteressada.

Bookings

Les reserves estan tancades per aquest esdeveniment.

Una resposta a «Curs de Suport Vital Bàsic i de Primers Auxilis»

1. […] Curs de Suport Vital Bàsic i de Primers Auxilis 09/05/2015 […]