Actualitat

Que no pateixi o que no creixi? Dilluns, 29 nov. 2021 Si s’eduquen des de petits en la vivència positiva de la frustració, els nostres fills creixeran més forts, més autònoms i també més sensibles i amb una millor autoestima..! Així, al dilema “que no pateixi o que no creixi?” podrem respondre… “que visqui!”.
Eleccions al Consell Escolar Dijous, 11 nov. 2021 El proper dijous 25 de novembre se celebraran les eleccions per renovar els representants dels pares i mares de l’escola al consell escolar.
Dia mundial del medi ambient Dimarts, 1 juny 2021 En commemoració del dia mundial del media ambient l’escola realitzarà diferents activitats en el marc del projecte “Som escola verda”, i des de l’AMPA ens hi hem volgut afegir.
Comunicar per connectar amb els teus fills Dilluns, 1 març 2021 La comunicació té el poder de crear connexió i intimitat. Si no ens comuniquem adequadament, no podem conèixer les necessitats dels nostres fills. La comunicació efectiva i contruir ponts són dos eines clau per l’èxit.
Servei psicopedagògic de l’escola Dilluns, 21 des. 2020 La Clara Espelt i l’Aina Barbolla ens presenten en un vídeo el servei psicopedagògic de l’escola.
Adolescents confinats Dimarts, 23 juny 2020 L’adolescència és una de les etapes de transició més importants en el desenvolupament d’una persona. Com els ha afectat, el confinament? Ho parlem en aquest tip.
Dol: infància i adolescència Dimarts, 9 juny 2020 Com a pares i mares, quantes vegades ens ha sorgit el dubte de com comunicar als nostres fills la mort d’algú proper? En aquest petit tip us volem fer cinc cèntims sobre com afrontar aquesta situació, allò a tenir en compte a l’hora de comunicar-ho.
La nutrició i els hàbits saludables Dijous, 4 juny 2020 En aquesta publicació parlem de com mantenir una nutrició equilibrada, i revisem com els hàbits alimentaris afecten a la nostra salut.
Higiene postural Dimarts, 2 juny 2020 Perquè tenim mals d’esquena? Com podem evitar-ho? En Rafa Nadal, fisioterapeuta, ens ho explica i ens proposa algunes solucions.
La higiene del sueño Dimecres, 27 maig 2020 Mantener unos buenos hábitos nos ayudará a mantener una buena predisposición psicológica, física y mental para afrontar el confinamiento y todo lo que éste conlleva.